Szanowni Państwo.

W związku z ogłoszeniem przez Ministra Zdrowia w dniu 13 marca 2020r. stanu zagrożenia epidemicznego na terenie całego kraju,

Dyrektor szkoły zmienia organizację pracy szkoły w zakresie obsługi sekretariatu oraz administracji na system pracy zdalnej (online).

Zmiana obowiązuje od dnia 16 marca 2020r. do odwołania.

Wszystkie sprawy, proszę zgłaszać poprzez:

1) email szkoły: sekretariat@seh.edu.gdansk.pl  

2) telefonicznie:

  • sekretariat szkoły: 603-072-599
  • kierownik administracyjny : 690-448-867

3) sprawy dotyczące matury: k.rancew@seh.edu.gdansk.pl

4) sprawy dotyczące praktyk szkolnych : t.litwin@seh.edu.gdansk.pl

5) informatyk szkolny: b.okroj@seh.edu.gdansk.pl

6)pedagog szkolny: d.zyskowska@seh.edu.gdansk.pl ,507-958-312

7) dyrektor szkoły: j.kulling-bogdan@seh.edu.gdansk.pl

Sprawy będą rozpoznawane codziennie od poniedziałku do piatku w godzinach od 9.00-14.00.

Jednocześnie informuję, że w szkole obowiązuje całodobowa ochrona.

Na teren szkoły mogą w czasie zawieszenia zajęć wchodzić tylko pracownicy szkoły.

Pozostałe osoby nie będą wpuszczone na teren szkoły.

Justyna Kulling-Bogdan

Dyrektor szkoły