Szanowni Państwo.
W związku z ogłoszeniem przez Ministra Zdrowia w dniu 13 marca 2020r. stanu zagrożenia epidemicznego na terenie całego kraju,
Dyrektor szkoły zmienia organizację pracy szkoły w zakresie obsługi sekretariatu oraz administracji na system pracy zdalnej (online).
Zmiana obowiązuje od dnia 16 marca 2020r. do odwołania.
Wszystkie sprawy, proszę zgłaszać poprzez:
1) email szkoły: sekretariat@seh.edu.gdansk.pl
2) telefonicznie:
- sekretariat szkoły: 603-072-599
- kierownik administracyjny : 690-448-867
3) sprawy dotyczące matury: k.rancew@seh.edu.gdansk.pl
4) sprawy dotyczące praktyk szkolnych : t.litwin@seh.edu.gdansk.pl
5) informatyk szkolny: b.okroj@seh.edu.gdansk.pl
6)pedagog szkolny: d.zyskowska@seh.edu.gdansk.pl ,507-958-312
7) dyrektor szkoły: j.kulling-bogdan@seh.edu.gdansk.pl
Sprawy będą rozpoznawane codziennie od poniedziałku do piatku w godzinach od 9.00-14.00.
Jednocześnie informuję, że w szkole obowiązuje całodobowa ochrona.
Na teren szkoły mogą w czasie zawieszenia zajęć wchodzić tylko pracownicy szkoły.
Pozostałe osoby nie będą wpuszczone na teren szkoły.
Justyna Kulling-Bogdan
Dyrektor szkoły