FUNDUSZ ZDROWOTNY:
Uchwała nr LIV/239/25 Rady Miasta Gdańska zmieniającej uchwałę Nr LXXII/1843/24 w sprawie regulaminu określającego rodzaje świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasta Gdańska oraz warunki i sposób ich przyznawania - w załączeniu Zarządzenie Prezydenta Miasta Gdańska Nr 787/25 z dnia 28 kwietnia 2025 r. określające wzór wniosku o udzielenie pomocy zdrowotnej dla nauczycieli
Zgodnie z paragrafem 7.1. ustala się następujące terminy i zasady składania wniosków:
1) nauczyciele składają wniosek do szkoły zgodnie z paragrafem 6 regulaminu, w terminie do 30 czerwca danego roku kalendarzowego. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Dniem złożenia wniosku jest dzień wpływu wniosku do szkoły;
2) dyrektor dokonuje oceny formalnej złożonego wniosku i przekazuje kompletne wnioski za pośrednictwem Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Gdańsku do Prezydenta Miasta Gdańska w terminie do 10 lipca danego roku kalendarzowego.
2.O przyznaniu i wysokości przyznanej pomocy zdrowotnej lub odmowie jej przyznania, decyduje Prezydent Miasta Gdańska, w terminie do 31 października danego roku kalendarzowego.
W przypadku pytań czy wątpliwości, pozostajemy do dyspozycji.
Osoba do kontaktu:
Natalia Tańska, tel. 58 526-80-23, adres e-mail: natalia.tanska@gdansk.gda.pl
- Zarządzenie 615-24._wniosek _zdrowotny. pdf
- Fundusz zdrowotny -uchwała nr LXXII 1843 24.pdf
- Wniosek 2025 EDYTOWALNY.docx
- wzór poprawnie wypełnionego wniosku.pdf
- Zarządzenie PMG-787-25.pdf
- Regulamin 2025 - tekst jednolity.pdf
- Pomoc zdrowotna dla nauczycieli - pytania i odpowiedzi 2025 nauczyciele.pdf